6 причин взяти участь в AI Conference
4 червня Smile-Expo проведе в Києві вже другу поспіль масштабну конференцію AI Conference — івент, присвячений впровадженню штучного інтелекту в бізнесі. Коротко про те, чому варто туди піти.
Ще п'ять років тому рішень у сфері штучного інтелекту було недостатньо. Бізнес скаржився, що це дорого і складно. У 2019 ШІ застосовується буквально всюди: для вивчення та аналізу поведінки споживачів, допомоги у повсякденних справах, навіть для розробки автономного рітейлу — рішень вдосталь, проте у цьому безладі легко загубитися звичайному бізнесмену. Ще складніше зрозуміти, що і в якій послідовності робити, щоб залишатися конкурентоспроможним у цифровій економіці.
Як бути?
Йти на AI Conference. Це сім годин доповідей. Інтерактивна панельна дискусія з експертами. Дружня атмосфера.
Можливість пройти курс молодого бійця по ШІ в бізнесі
Якщо для тебе штучний інтелект, машинне навчання, інтернет речей, чат-боти звучать як марсіанські терміни, то AI Conference — це твій квиток у сучасність. Експерти та спікери заходу розкажуть тобі, що це за магія, навіщо воно треба, як ШІ та подібні технології змінюють бізнес на краще та у кого замовити готові рішення, які будуть корисними саме для твого сегменту.
Реальні кейси впровадження ШІ українськими компаніями
Про те, як не відстати від прогресу, у чому потенціал інтернету речей та навіщо бізнесу великі дані розкажуть представники Vodafone Ukraine Сергій Бориславський і Микола Тракнов.
Чим штучний інтелект корисний для банківської сфери та як поєднання ШІ з CRM покращує продажі, дізнаєтесь від начальника управління CRM та клієнтської аналітики в ПУМБ Сергія Караулова.
Спікери з METRO Cash & Carry Україна, Клубу "Планета Кіно" та інших компаній розкажуть, з чого почати впровадження AI-технологій у бізнес, як автоматизувати електронний документообіг і маркетинг та як завдяки АІ керувати мільйонною базою клієнтів.
Фахівці Microsoft та Hewlett-Packard Enterprise пояснять переваги штучного інтелекту
Зокрема представниця Microsoft Ukraine Юлія Чала розповість про застосування чат-ботів на виробництві, що зменшує кількість помилок через людський чинник та скорочує застій техніки через раптову несправність.
Особисто ми з нетерпінням чекаємо на виступ топ-менеджменту компанії Homsters
"Personalize or die" — тема виступу Анджея Олійника (CEO і Co-Founder Homsters) та Дениса Арісмятова (керівник відділу просування Homsters). Заінтриговані? Ми — так. Чекаємо від них пояснення, чому однакові рекомендації на сайті для всіх відвідувачів — це минуле, а персоналізація — майбутнє, і до чого тут машинне навчання.
Безцінний нетворкінг, кава та пундики
Ніщо так не прикрашає ділові конференції, як тепла атмосфера однодумства, запах свіжомеленої кави та смак ласощів. Також у зоні нетворкінгу буде демо-зона, де учасники заходу продемонструють свої ШІ-розробки: сервіси, послуги та програми.
Де: Київ, вулиця Василя Липківського, 1а, конференц-хол "Оазис"
Коли: 4 червня, початок о 10:00
Деталі/Квитки: тут