5 ознак того, що начальник тебе не поважає і вже час змінити роботу

Викинути роботу на смітник чи перетерпіти зарозумілого боса? Питання, яке щодня ставлять собі тисячі людей. Ось кілька серйозних “дзвіночків”, які свідчать про те, що, напевно, побудувати адекватні стосунки із шефом не вийде

1. Начальник не цікавиться тобою як особистістю

Він може віддати належне результатам твоєї роботи і продуктивності, але абсолютно не цікавиться тим, що відбувається у твоєму житті поза роботою? Ви спілкуєтеся тільки тоді, коли йому щось потрібно або на заздалегідь призначених зустрічах? Ти намагався зав'язати невимушену бесіду або хоча б просто привітатись вранці, але не отримав відповіді? Тоді роботі хана.

Така поведінка може бути ознакою байдужості або особистої неприязні. Звичайно, шеф не зобов'язаний бути твоїм кращим другом, але якщо з іншими співробітниками він поводить себе більш невимушено, то, імовірно, у нього є якісь упередження саме щодо тебе. І ці упередження можуть впливати на його рішення стосовно твоєї кар"єри.  

2. Тебе перебивають на зборах

Якщо щоразу, як ти намагаєшся виступити на зустрічі, щоб розповісти про свої ідеї, тебе перебивають і відбирають метафоричний мікрофон, це ознака того, що або тебе не поважають і твої думки нікого не цікавлять, або що керівник взагалі не схильний прислухатись до чиєїсь думки. Чи потрібно працювати з такою людиною? Відповідь на це питання кожен має дати для себе сам.

3. Тобі не довіряють проекти, які тебе цікавлять

Звичайно, у кожної компанії є план роботи відповідно до того, які у неї клієнти та згідно з іншими потребами. І деякі проекти можуть бути менш цікавими за інші. Працювати лише над цікавими проектами, певно, вдається мало кому.

Але якщо тобі взагалі не довіряють роботи, якої ти прагнеш, це має занепокоїти. А якщо шеф зовсім не слухає, коли ти намагаєшся про це з ним поговорити, це вже дуже дивна поведінка.

Кожен начальник зацікавлений у професійному зростанні співробітників і в тому, щоб вони були мотивовані працювати. Якщо шеф хоче, щоб тобі було цікаво у його компанії, він має прислухатись до твоїх побажань, давати тобі можливість реалізувати свої ідеї у тих проектах, від яких тебе реально "пре". Це правильний і нормальний спосіб побудувати команду, що зацікавлена у свої роботі. Якщо у твоїй роботі по-іншому, ти точно незабаром звільнишся.   

4. У тебе немає кар"єрних перспектив

Начальник сприймає тебе просто як інструмент, який потрібен для певної роботи (постійно однієї і тієї ж)? Перспектив немає.

Керівник, що зацікавлений у еволюції співробітників, обов"язково поцікавиться їхніми цілями і допоможе досягти їх. А якщо тебе не питають про кар'єрні плани, не допомагають досягти цих цілей, найімовірніше, твою особу просто не розглядають як члена команди у тривалій перспективі.

5. Керівника не цікавить твоє самопочуття

Ти пропускаєш роботу з якихось особистих причин, а тобі пропонують перенести справи на інший день? Коли ти хворієш, начальник телефонує і починає розмову про роботу, не витративши навіть 10 секунд на запитання про твоє здоров"я? Викинь таку роботу на смітник.

Начальнику не потрібно знати всі подробиці твого особистого життя і проблем, але ж всі ми люди! Та очевидно, що такому шефу ти байдужий як людина, він сприймає тебе як робота, у якого не може бути проблем і особистих потреб. Певно, шефа турбує тільки те, що пов"язано з роботою.  

Якщо ти помітив, що якісь із описаних вище ознак наявні у ваших стосунках з шефом, варто серйозно задуматись. По-перше, потрібно звернути увагу на те, чи поводиться він так з усіма. Якщо так, то справа в його характері. Це можна пережити. Якщо робота тобі подобається, колектив влаштовує, залишайся і не звільняйся. Просто сконцентруйся на інших приємних аспектах роботи, а начальника можна перетерпіти. Зрештою, ми йдемо працювати, щоб заробляти гроші й робити те, що вміємо і любимо.

Але якщо ставлення керівника до тебе разюче відрізняється від ставлення до інших або робоча атмосфера викликає тільки стрес, то, можливо, варто подумати про зміну місця роботи. Ти маєш право на поважне і доброзичливе ставлення. І на те, щоб мати змогу реалізувати себе як професіонал.

Але спочатку потрібно обговорити це питання з самим начальником, спробувати зрозуміти причини такого ставлення. Може, він у чомусь помиляється щодо тебе? Чи сам не помічає свого неадекватного ставлення? Бо хто ж знає, що діється у головах інших людей! Можливо, всі проблеми вирішить одна відверта розмова. А вже за її результатами можна зважуватись на серйозні рішення.

via