Правила використання дослідження "Мережевий FMCG-ритейл України"

1. Всі виключні майнові та немайнові права на дослідження належать ТОВ "ТОП ЛІД". Невиконання правил використання цього дослідження матиме наслідком відповідальність відповідно до законодавства України.

2. Заборонено розміщувати повну електронну версію цього дослідження, у тому числі повну PDF-версію та/або усі сторінки дослідження у форматі зображень на інших сайтах незалежно від того, чи є посилання на завантажений файл, чи немає.

3. Дозволяється часткове використання матеріалів дослідження, але лише з посиланням на сторінку для завантаження дослідження, а також зі згадуванням автора та партнерів дослідження. Гіперпосилання не має бути закритим від індексації пошуковими системами.

Під частковим використанням матеріалів дослідження мається на увазі будь-яке відтворення, републікація, розповсюдження, включення як складової частини інших матеріалів та решта способів, передбачених Законом України "Про авторські та суміжні права".

Згадування автора та партнерів дослівно має бути таким: Автор дослідження — контент-маркетингова агенція Top Lead. Інформаційний партнер — BusinessViews. Аналітичний партнер — AllRetail 


При цьому гіперпосилання на сайти авторів та партнерів мають бути збережені (для сайтів та електронних ЗМІ). Гіперпосилання не мають бути закриті від індексації пошуковими системами.

Згадування автора та партнерів має міститись не нижче за другий абзац матеріалу, у якому частково використовуються матеріали дослідження.

4. Заборонено редагувати, модифікувати, обрізати, переробляти, перекладати чи яким-небудь іншим чином змінювати зміст сторінок дослідження, графіків, текстів, логотипів чи інших елементів на його сторінках.

5. Компаніям та їх посадовим особам заборонено використання матеріалів дослідження для прямої реклами своїх продуктів, послуг (крім автора та партнерів дослідження ).

6. Заборона, описана у пункті 5, може бути знята для окремої компанії чи посадової особи письмовим дозволом автора. Щоб отримати цей дозвіл, необхідно направити відповідний запит на поштову адресу manager@toplead.com.ua. Дозвіл буде надано у відповіді у вигляді електронного листа. При цьому обов"язково дотримуватись правил, викладених у пунктах 1-4.

7. Компанії та їх посадові особи можуть використовувати матеріали дослідження з освітньою чи інформаційною метою без дозволу автора. При цьому необхідно дотримуватись правил, викладених у пунктах 1-5.
Під використанням з освітньою чи інформаційною метою розуміється часткове використання матеріалів дослідження на сайтах, у блогах, на сторінках у соцмережах компаній чи їх посадових осіб для того, щоб показати актуальний стан індустрії, її тренди, поділитись фактами про індустрію, підкріпити даними з дослідження власні роздуми, викликати дискусію, показати приклади візуалізації інформації і таке інше.

8. ЗМІ можуть використовувати матеріали дослідження без дозволу автора у своїх новинах, аналітичних, оглядових та інших матеріалах дотримуючись при цьому правил, описаних у пунктах 1-5.