5 прем’єрних бізнес-видань “Книжкового Арсеналу”, які варті твоєї уваги

З усього величезного обсягу книг ми виділили 5 найцікавіших бізнес-новинок від українських видавництв. Ярмарок відюудеться з 17 по 21 травня у "Мистецькому Арсеналі".

Насім Талеб, "Чорний Лебідь. Про (не)ймовірне у реальному житті"

 

чорний лебідь

 

Насім Талеб розробив власну теорію, яку назвав "Чорним Лебедем". Це алюзія на латинський вислів "Хороша людина так само рідкісна, як чорний лебідь". Автор розглядає рідкісні події — "чорних лебедів", — які важко спрогнозувати, але які мають значний вплив на розвиток людства. Якщо вдасться приручить цих "птахів", тоді створяться передумови для досягнення успіху.

 

Талеб не теоретик, свої напрацювання він довів на практиці — під час фінансової кризи 2008 року компанія, на яку він працював, заробила півмільярда доларів. В той час як більшість інших підприємств зазнали збитків.

 

Насім не зупинився на досягнутому й написав книгу, що стала міжнародним бестселером і перекладена на 31 мову світу. На "Книжковому Арсеналі" відбудеться прем'єра 32 перекладу — українського.

 

Кому читати: тим, хто вірить, що всі зміни — на краще.

Стівен Вітт, "Як музика стала вільною"

 

як музика стала вільною

 

Більшість з нас завантажує музику з інтернету, а про диски вже й не пам'ятає. Як так сталось — розібрався Стівенн Вітт. Автор розповідає три історії про події та людей, які докорінно змінили музичну індустрію і нас разом з нею. Це оповіді про виникнення і непросте просування формату mp3, про співробітника заводу Polygram, який "злив" піратам декілька тисяч музичних альбомів, і про керівника Univesal, що знайшов спосіб адаптуватись до нових умов музичної індустрії. Історії розповідаються паралельно, але вони взаємопов"язані  — це ключові події, які вплинули на сучасний стан індустрії.

 

Кому читати: тим, хто віддає перевагу не скигленню про складні обставини, а пробує щось змінити. 

Богдан Ославський, "10 успішних українських брендів"

 

10 успішних українських брендів

 

Автор висвітлює 10 історій про те, як віра в ідею, важка праця та стійкість до невдач дозволили створити успішну справу. Засновники компаній діляться власними секретами успіху, розповідають про те, як змогли вирізнитись серед конкурентів, пройти кризові ситуації та стати тими, ким вони є зараз — власниками дійсно відомих брендів.  

Кому читати: тим, хто вірить, що будь-яку оригінальну ідею можна втілити в життя.  

Джим Коллінз, "Від хорошого до величиного"

 

від хорошого до величного

 

Це настільна книга топ-менеджерів. Але судячи з того, що вона продалась тиражем, що перевищив 3 мільйона примірників — її читають не лише керівники компаній.

 

У своїй книзі Джим Коллінз аналізує причини успіху компаній, що свого часу здійснили прорив у вищу лігу бізнесу та пропонує формулу, яка принесе успіх вашій справі. Автор разом із групою дослідників розглянув фактори та умови, які необхідні для переходу від просто хороших показників діяльності до величних.

 

Кому читати: людям, які не зупиняються на досягнутому  

Фредерік Лалу, "Компанії майбутнього"

 

компанії майбутнього

 

Книга "Компанії майбутнього" створювалась для керівників-інноваторів, які розуміють, що звичний стиль управління компанією вже відживає своє — і прийшов час щось змінювати. Фредерік Лалу пропонує нову модель організації роботи і на реальних прикладах демонструє її ефективність. В книзі висвітлені принципи побудови компаній майбутнього; сказано, як впровадити нову модель управління в своєму бізнесі.

 

Кому читати: тим, хто хоче створити бізнес майбутнього.